Nyt år - nyt logo

Efter mange år med samme logo har tiden været inde til et re-design.

Det har vi brugt de sidste måneder af 2018 på og starter derfor 2019 med at lancere vores nye look.

Selv om der er et markant turn-around i vores nye logo, er det i princippet ”bare” er gammel vin på nye flasker og vil naturligvis ikke medføre større ændringer end vores visuelle udtryk her på vores hjemmeside samt fx Facebook, LinkedIn, Twitter, tøj, biler, kontorfacade, byggepladsskilte, brevpapir og kuverter.

Vi har haft mange forskellige logoforslag i spil under processen med re-designet - også forslag hvor der er blevet tænkt helt ud af boksen med hensyn til både farver og former.

Valget faldt dog i sidste ende på dén version, der var mest ”tro” mod vores gamle logo - men med den ganske markant ændring, at det ene hus ikke længere er vendt på hovedet.

Overgangen fra det gamle logo til det nye logo vil nu ske efterhånden, som vi finder det relevant at foretage udskiftning. Man vil derfor fortsat kunne støde på vores gamle logo rundt omkring det næste stykke tid.